سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: ۳۰۰ بسته موادغذایی میان خانواده‌های نیازمند اهوازی توزیع می‌شود.

یعقوب شلیش پور سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله کمک های مومنانه به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه های اهواز، گفت: ۳۰۰ بسته مواد غذایی میان نیازمندان، خانواده‌های کم درآمد اهوازی و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

او افزود: این مراسم در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه و در پاسخ به لبیک مقام معظم رهبری در خوزستان انجام می‌شود و استان خوزستان از جمله استان‌هایی است که موسسات خیریه آن به شکل فعالی به این رزمایش ورود کرده اند.

شلیش پور با بیان اینکه این پوشش به صورت ماهیانه، مددجویان را شناسایی می‌کند، تصریح کرد: قرار است این ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق عین ۲، ملاشیه، زرگان و کوت عبدالله توزیع شود.

پیش از این ۱۵۰ بسته مواد غذایی، اقلام بهداشتی و همچنین ۱۷۰ بسته لوازم التحریر نیز بوسیله موسسه آبشار عاطفه‌های اهواز به بچه‌های نیازمند و مردم مناطق محروم  این شهر اهدا شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.