امام جمعه اندیمشک از توزیع ۲ هزار بسته غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک گفت: رزمایش کمک مومنانه گامی مهم و ارزنده برای حمایت و کمک به نیازمندان است و مردم با لبیک به فرمان رهبر عزیز انقلاب در این طرح سنگ تمام گذاشته و حس نوعدوستی خود را نشان داده اند.

او با بیان اینکه شهروندان اندیمشک همواره در کمک رسانی به اقشار نیازمند پیشتاز بوده اند و در سیل پارسال نیز شاهد خدمات ارزنده مردم شهرستان اندیمشک بودیم و در شرایط شیوع ویروس کرونا امروز نیز بسیار خوب عمل کرده اند، اظهار داشت: ۲ هزار بسته غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم از تلاش مردم و مسئولان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مومنانه در شرایط کرونایی قدردانی کرد.

براساس این گزارش؛ این سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اندیمشک است و تاکنون صد‌ها بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.