رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از تهیه و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد.

کتابداران شوشی کمک‌های مومنانه توزیع می‌کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس رضایی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: اگر احسان و ایثار، محبت و صفا و جوانمردی از متن جامعه گرفته شود، زندگی کویری بی احساس و بی ثمر خواهد بود، به همین منظور گروه جهادی کتابداران این شهرستان با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه، اقدام به پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم برای وعده افطاری در محوطه مجتمع فرهنگی دعبل خزائی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کردند.

او اظهار داشت: در این حرکت جهادی و در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به منظور اطعام ایتام و نیازمندان این شهرستان صورت گرفت و جمعی از کتابداران شوش همچون گذشته رسالت انسانی و اخلاقی خود را به طور شایسته‌ای به انجام رساندند و تحت نظارت و مدیریت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، تصمیم دارند در حد توان و وسع خود هرجا نیاز به حضور باشد از هیچ تلاشی دریغ ننماید.

به گفته رضایی، منابع مالی این افطاری با همکاری کتابداران شوش و جمعی از خیرین شهرستان تهیه و تأمین گردید و در حاشیه این مراسم سفره افطار برای پرسنل اداره کتابخانه‌های عمومی فجر پهن شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.