سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامبر گرامی اسلام (ص) شخصیت اول تاریخ بشریت است

امام جمعه اندیکا گفت: پیامبر اسلام (ص) سید الانبیا و شخصیت اول تاریخ بشریت است و وجود مقدس ایشان به همراه اهل بیت (ع) منجی عالم هستند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) گفت: پیامبر اسلام (ص)، سید الانبیا و شخصیت اول تاریخ بشریت است.

او وجود مقدس ایشان، اهل بیت (ع) و منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را باعث هدایت بشر دانست و افزود: اگر عقل‌های سلیم و دل‌های روشن در دنیای کفر و مردم کشور‌های اروپایی در معرض انوار قدسی پیامبر اسلام (ص) و ائمه اظهار (ع) قرار گیرند، قطعاً تاثیر می‌پذیرند و به راه راست هدایت خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه سران برخی کشور‌های اروپایی از جمله رئیس جمهور نادان فرانسه به علت جهل و وحشت از آمار روز افزون گرایش مردم به مکتب اسلام، شخصیت پیامبر اسلام (ص) را مورد اهانت قرار می‌دهند، تصریح کرد: آن‌ها از روی عجز و ناتوانی و به بهانه آزادی بیان اقدام به توهین و تخریب شخصیت ارزشمند حضرت محمد (ص) کرده و می‌خواهند از این طریق نور الهی را خاموش کنند، اما به اذن پروردگار خودشان در آینده‌ای نه چندان دور نابود و خاموش می‌شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.