رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان اعلام کرد: اقدام مزدورانه و تحریک آمیز و بی‌شرمانه نشریه «شارلی ابدو» را در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرده و مسئولیت این گونه حوادث را بر عهده دولت‌هایی می‌داند که روزی به نام آزادی بیان، زمینه توهین به مقدسات و ادیان را فراهم می‌آورند.

متن این پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین» (انبیا، ۱۰۷)

لبیک یا رسول الله

حرکت شرم آور و دین ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور‌های موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ص)، قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی‌الخصوص مسلمانان عالم را جریحه‌دار کرد.

امروز در فرانسه که ادعای مهد آزادی بودن دارد، همه راهبرد‌ها علیه کیان اسلام و مقدسات آن به تقارن و تلاقی رسیده تا اسلام هراسی و اسلام ستیزی را به اوج خود برساند. هتاکان به ساحت پیامبر رحمت باید بدانند که مسلمین بصیر و بیدار دل در سراسر جهان در مقابل این اقدامات شرم آور و وقیحانه آرام نخواهند ماند و در وقت مقتضی پاسخ دندان شکن خواهند داد.

اینجانب به نمایندگی از قضات و اعضاء خدوم شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان اقدام مزدورانه و تحریک آمیز و بی‌شرمانه نشریه «شارلی ابدو» را در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم می نمایم.

مسئولیت این گونه حوادث را بر عهده دولت‌های می‌داند که روزی به نام آزادی بیان، زمینه توهین به مقدسات و ادیان را فراهم می‌آورند و روزی دیگر به بهانه دفاع از حقوق بشر گروه‌های تندرو و جنایتکاری همانند القاعده و داعش را در دامان خود می‌پرورانند. امیدوارم این بار وجدان خفته غرب و مجامع بین الملل بیدار شود تا با برخورد قاطع از تکرار اینگونه رفتار‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.