حجت الاسلام و المسلمین صوفی گفت: کسانی که به پیامبر اسلام (ص) توهین می‌کنند در واقع به همه ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین هاشم صوفی امام جمعه موقت شادگان ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم (ص) گفت: عصاره همه پیامبران در حضرت محمد (ص) وجود دارد و کسانی که به پیامبر اسلام (ص) توهین می‌کنند در واقع به همه ادیان و پیامبران الهی اهانت کرده‌اند.

او در ادامه با اشاره به برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از عرصه‌هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می‌شود، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام صوفی همچنین به ۲۷ شهریور سالروز بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی اشاره و تصریح کرد: راه و منش استاد شهریار انقلابی بود و او از ولایت فقیه دفاع می‌کرد و ما ایرانیان نیز باید دوستدار ادبیات پارسی و شعرای انقلاب و ولایتی باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۵۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
واقعا چرا دستگاه دیپلماسی ما اینقدر فشل بی تحرکه بابا به محترم ترین مخلوق خداوند توهین شده کاش به نفر پیدا میشد جواب این مرد بی اراده عروسک خیمه شب بازی صهیونیستا رو بده اف به سیایتمدارای ما که ساکتند همه مسلمانان دارن تحریم میکنن ت کشور ما آب از آب تون نمیخوره