سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید خط کشی ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر گفت: ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر در هفت ماهه امسال تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف فریادی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر در بازدید از عملیات آسفالت محور سرچم گفت: در همین راستا در ۷ ماه گذشته ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر تجدید خط کشی شده و عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز انجام شده است.

او حفاظت و حراست از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی افزود: در مدت یاد شده جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها ۱۱۰ مورد اخطار کتبی صادر و ۱۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر گفت: راهداران پرتلاش این شهرستان مسئولیت نگهداری بیش از هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آسفالته و خاکی روستایی را برعهده دارند.

فریادی بیان کرد: به علت وقوع سیلاب کانال‌های طرفین جاده‌های روستایی نی احمد بیگ، هواشانق، آرپاچایی، علاء الدین، ام آباد، ناطور، شرف آباد، اصفهاباد، هشین، بورستان، زندو سیّد آباد بطول ۶۵ کیلومتر پاکسازی شده است.

او برقراری سیستم روشنایی سه راهی قدیم گیوی- فیروزآباد به تعداد ۵ اصله، جمع آوری ۲۲ عدد تابلو‌های غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی، تعمیر، بازسازی و نصب ۳۲۵ شاخه گاردریل، اتمام عملیات نقطه حادثه خیر پیچ روستای شویر با حجم خاکبرداری ۳۰۰۰ متر مکعب، شستشوی ۱۶ هزارو ۵۰۰ عدد تابلو و علائم، تعمیر، بازسازی، نصب تابلو و علائم و بازتاب چشم گربه‌ای به تعداد ۲ هزارو ۳۵۰ عدد را از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر در مدت یاد شده عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.