تسطیح هزار و ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: هزار و ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان در ۷ ماهه گذشته تسطیح شده است.

آیدین هاشمی در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۶۸ کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده افزود:در این مدت راهداران بیش از ۷۱ هزار مترطول از شیب شیروانی راه‌ها را اصلاح کرده اند.

او با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته جهت ارتقای ایمنی راه‌ها هزارو ۸۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خط کشی شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران از ۲۰۵ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل به صورت مستمر نگهداری کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل در این مدت ایجاد هزار و ۳۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد را در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در ۷ ماهه گذشته راهداران ۲۴ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی را ایمن سازی کرده اند.

هاشمی در مدت یاد شده جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه و نصب هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت راهداران ۴ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌ها نصب کرده اند.

او به تهیه، تعمیر، نصب و ایجاد ۶۰۰ عدد سرعتکاه آسفالتی، مجازی و پلاستیکی در راه‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: در ۷ ماهه گذشته راهداران ۷۰۰ عدد بازتاب ایمنی نصب کرده و ۵۱ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز را انسداد کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل نصب هزار و ۳۰۰ عدد حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها و رفوژ میانی، ارتقای هزار و ۷۰۰ متر حفاظ انجام شده (نیوجرسی مفصلی)، تعمیر ۲ هزار و ۸۰۰ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، نصب ۴۲۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد، شستشوی ۵۷ هزار و ۵۰۰ عدد از علائم، مونتاژ و اصلاح هزار و ۳۰۰ عدد تابلوی انتظامی، تهیه و نصب ۳۳ عدد از چراغ‌های چشمک زن و پلیسی و رنگ آمیزی ۳ هزار عدد از پایه تابلو و علائم را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.