رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۴ ماهه گذشته ۳۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز آزادسازی شده است.

آیدین مرادی با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها خط قرمز راهداری است گفت: در مدت یاد شده گشت‌های راهداری از ۵۸ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از محور سربند اصلاندوز گفت: با حضور ۴۸۰ مورد گشت راهداری در محور‌ها از ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

مرادی می‌گوید: در ۴ ماهه گذشته با اخذ دستور قضایی ۱۱ مورد قلع و قمع و آزادسازی در حریم راه‌ها انجام شده است.

او گفت: با تلاش راهداران ۲۷۵ مورد تابلو‌های تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب برچیده و ۳۶ مورد دکه‌های غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه، تسطیح ۳۸ کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه را در این دو شهرستان یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده ۹۴۵ مورد از پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح آشکارسازی شده است.

مرادی از تسطیح و موج گیری ۱۵۳ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز در ۴ ماهه گذشته خبرداد و گفت: در مدت یاد شده با هدف حفظ و نگهداری از حریم راه‌ها ۳۴۵ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان توسط راهداران تسطیح و پاکسازی شده است.

او تنقیه و پاکسازی ۲۶۸ دستگاه از پل ها، شستشوی ۳۸ عدد از حفاظ‌ها و نرده پل ها، رنگ آمیزی ۷۶ مورد از سرعتکاهها، پاکسازی ۳۱۰ متر مکعب از حریم راه و ورودی روستا‌ها از نخاله، انجام ۹ هزار و ۴۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری، شستشوی ۶ هزار عدد تابلو و علائم راه و همچنین نصب و تعمیر ۱۶ شاخه گاردریل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستان‌های مرزی پارس آباد و اصلاندوز برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.