سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکردر جامعه نهادینه شود

حجت الاسلام میرزایی گفت:تبیین و آموزش مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکردر جامعه نهادینه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام روح‌الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  روز سه‌شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بیش از اینکه درگیر احیای امر به معروف و نهی از منکر شویم درگیر اجرای آن شدیم و خواستیم خود آن را انجام دهیم.

او افزود: تبیین و آموزش مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد ظرفیت و فرهنگی که همه مراقب هم بوده و ناظران عمومی جامعه باشند، در جامعه نهادینه شود.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: این فریضه الهی محدود به یک ستاد نشود و باید آحاد جامعه به جای افرادی خاص آن را اجرا کنند.

حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: وضعیت امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست، اما جامعه ما بی تفاوت هم نیست و باید اشتباهات را اصلاح کنیم.

او با اشاره به اینکه هم و غم مسئولان باید بیشتر شود. گفت: کردستان استان مظلومی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به موضوعاتی همچون کولبران ورود کند.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین در نشست داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بزرگترین دستاورد امر به معروف و نهی از منکر این است که مردم خود را در حکمرانی شریک می‌بینند.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب هم غیر از مشارکت دادن مردم و جوانان نیست یادآور شد:‌ حکمرانی جدیدی که در دنیا شکل می‌گیرد به این سمت رفته است و بسیاری از دولت‌ها برای اجرای برنامه‌ها و رفتار خود در جامعه مشارکت‌های مردم را با اهداف خود به میان می‌کشند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ که در کشور با آن مخالفت‌هایی صورت گرفت کار یک سازمان مردم نهاد است که از این طریق می‌خواهند راه حل خود را به همه کشورها و حکومت ها تعمیم دهند.

 قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر احیا نمی‌شود مگر اینکه کاملا به صورت علمی و تخصصی و تشکلی به آن نگاه کرد و خروجی این فریضه منجر به حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: اگر گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر خلاها و ضعف‌ها را ببینند و ضمن ارائه راهکار، برای رفع مشکلات جامعه با تمام توان تلاش کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.