دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:امر به معروف و نهی از منکربه عنوان یک وظیفه دینی و عمومی بر عهده همه آحاد مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور، شهردار، مدیران، معاونین و رؤسای سازمان‌های شهرداری سنندج در دفتر شهردار سنندج برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به یک ستاد نیست بلکه یک وظیفه دینی و عمومی است که بر عهده همه آحاد مردم است.

او افزود: امر به معروف و نهی از منکر را به گونه‌ای باید معرفی کنیم که خود مردم متوجه آن باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که هر کسی در جایگاه خود امر به معروف و ناهی از منکر باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف که بخش کوچکی از امر به معروف و نهی از منکر است باید در تمام آحاد جامعه نهادینه شود.

الله مرادی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهر اظهار کرد: اینکه برخی از رسانه‌ها مشکلات سطح شهر را بازگو می‌کنند، ولی از خدمات ارائه شده در شهر چشم‌پوشی می‌کنند به دور از اخلاق حرفه‌ای است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر اینکه کنترل و مدیریت یک مجموعه توسط فرد خود بزرگترین معروف است یادآور شد: باید جلوی رانت گرفته شود و هیچکس از جایگاهی که دارد در راستای تحقق اهداف شخصی خود استفاده نکند.

او عنوان کرد: شهرداری سنندج در بدترین شرایط ممکن بهترین عملکرد و خدمات رسانی را داشته است و مردم باید قدردان زحمات شهرداری باشند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه باید تمامی کار‌های شهرداری با پیوست فرهنگی باشد گفت: از شهرداری انتظار داریم که فرهنگ «بی تفاوت نباشیم» را تبلیغ کنند، زیرا تحقق این فرهنگ می‌تواند بسیاری از منکرات در جامعه را حل کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.