رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر نقش بی بدیل امر به معروف و نهی از منکر در سلامت ادارات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جمع شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کار استان گفت:یکی از واجباتی که در دین ما برای ارتقاء معنوی افراد و بهبود سلامت جامعه به آن تاکید شده، امر به معروف و نهی از منکر است و عالی‌ترین رتبه آن زمانی است که انسان به اصلاح خود همت کند که در این صورت گفتار و کردار او مؤثرتر خواهد بود.

او افزود: اگر در امر به معروف موفق عمل کنیم حتما کار ما در نهی از منکر آسانتر خواهد بود و این موضوع در مسائل آسیب‌های اجتماعی به ویژه در جامعه کار و تولید نمود بیشتری دارد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در دستگا‌های اداری از اهمیت و جایگاه والای برخوردار است و نقش بی بدیلی در سلامت اردارات دارد و در صورت اصلاح ان بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

او در ادامه گفت: بزرگترین حرکتی که در این زمینه می‌توان صورت داد تسهیل امور مردم و مراجعین به ادرات در فرآیند‌های اداری است.

صلواتی از ویژگی‌های دیگر سازمان سالم، شایسته سالاری، پاسخگویی صحیح به مراجعین، حفاظت از بیت المال، و حاکمیت قانون و ارتباط درست با مردم را از جمله مشخصه‌های آن دنست که در صورت اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارات محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.