سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ایستگاه طرح کوچ در ماهشهر

ایستگاه طرح وزارتی (کوچ) با حضور مدیر آموزش و پرورش ماهشهر و کارشناسان تربیت بدنی اداره کل در مدرسه دخترانه شاهد حضرت رقیه (س) افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر و کارشناسان تربیت بدنی استان ایستگاه طرح وزارتی کوچ با هدف شناسایی دانش‌آموزان دارای اضافه وزن، توجه به سلامت، تغدیه و ورزش افتتاح شد.

درویشی مدیر آموزش و پرورش ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه افتتاح این طرح، با اشاره به اینکه اجرای طرح کوچ با هدف شناسایی دانش آموزان دارای اضافه وزن انجام می‌شود، گفت: این طرح تا نیمه اول اسفند ماه ادامه دارد و قرار است با برنامه ریزی در جهت کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب این دانش آموزان ادامه یابد.

او با بیان اینکه مدیران مدارس در تحقق بخشیدن به طرح کوچ در کنار معلمان نقش بسزایی در سنجش شاخص توده بدنی دانش آموزان دارند گفت: در همین زمینه مدیران و معلمان مدارس طبق قانون ارسالی وزارت متبوع با مشارکت والدین می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف طرح کوچ و آگاهی بخشی در زمینه سبک زندگی فعال و سالم دانش آموزان گام بردارند.

 اجرای طرح (کوچ) از هفته تربیت بدنی آغاز و آیین اختتامیه آن نیز در هفته سلامت (۲۶ مهر تا دوم آبان) خواهد بود.

در جریان این افتتاحیه از نمایشگاه نقاشی دانش آموزان این مدرسه که به همین عنوان برپا شده بود بازدید و تعدادی از آثار نیز برگزیده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.