سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام خبر داد;

کاهش ۱۷ درصدی طلاق در استان ایلام

بخشنده از کاهش ۱۷ درصدی طلاق در ۶ ماهه نخست امسال در استان ایلام خبر داد و گفت: طلاق یکی از آسیب‌های جدی است که باید در جهت کاهش آن در جامعه گامی اساسی برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالوهاب بخشنده معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در نشست علمی خانواده، سلامت و امنیت به مناسبت هفته ناجا،گفت: پیشگیری همیشه بر درمان مقدم است و بهترین راهکار برای کاهش طلاق ، توجه به مولفه‌های مهم در انتخاب همسر در جوانان است.

او افزود: اگر زوجین هر یک مهارت‌های لازم برای انتخاب همسر و حفظ زندگی زناشویی را داشته باشند دیگر کانون خانواده با طلاق و جدایی از هم گسسته نمی‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از کاهش ۱۷ درصدی طلاق در ۶ ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: طلاق یکی از آسیب‌های جدی است که باید در جهت کاهش آن در جامعه گامی اساسی برداشت.

بخشنده با اشاره به اینکه فضای مجازی هم یک فرصت برای رشد و پویایی محسوب می‌شود و هم می‌تواند ابزاری خطرناک در ایجاد بحران شود، اظهار کرد: اگر این فضا به خوبی مدیریت شود می‌توان از آسیب‌هایی که خانواده را تهدید می‌کند جلوگیری کرد.

او مراجعه به مراکز مشاوره و انجام مشاوره قبل از ازدواج را یک ضرورت دانست و ادامه داد: مشاوره قبل از ازدواج اگر بر اساس معیار‌ها و شرایط مناسب انجام شود و با استفاده از تعاریف و فرمول‌های علمی و بررسی مولفه‌های تاثیرگذار در ازدواج انجام گیرد، مسائل پیش روی جوانان به آنان یادآوری و درصد موفقیت یک ازدواج و ریسک‌های آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.