بهزاد ولیان گفت: امنیت و آرامش شهروندان نتیجه تعامل سازنده و مطلوب نیروی انتظامی با قوه قضائیه است.

امنیت و آرامش شهروندان، نتیجه تعامل سازنده و مطلوب نیروی انتظامی با قوه قضائیه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی به همراه فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان در دیدار با مسئولان قضائی شهرستان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: حمایت‌ها و تعاملات مسئولان قضائی با پلیس در مسیر تامین امنیت و آرامش شهروندان بسیار سازنده و اثر بخش بوده است.

او افزود: هرچه تعامل و هم افزایی بین ناجا و دستگاه قضائی افزایش یابد، به همان میزان شاهد افزایش امنیت و آرامش فراگیر و پایدار در سطح جامعه خواهیم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در ادامه، ضمن اشاره به اینکه، جرائم خشن و هر جرمی که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند، خط قرمز نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است، تصریح کرد : نیروی انتظامی به واسطه حمایت‌های همه جانبه و بی دریغ مسئولان قضائی، با تمام توان در مقابل هنجارشکنان و مجرمان خواهد ایستاد و اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد.

دهگنبدی رئیس دادگستری شهرستان در ادامه گفت : دستگاه قضا و نیروی انتظامی به عنوان متولیان تامین امنیت و آرامش در جامعه با گسترش عدالت اجتماعی باید حداکثر توان خود را با تکیه بر نیرو‌های ولایی، متعهد و مخلص بکار ببندند تا مردم در آرامش و آسایش کامل به امورات خود رسیدگی کنند.

او افزود: نیروی انتظامی به عنوان بازوی پرتوان دستگاه قضا سهم عمده‌ای در توفیقات روز افزون داشته و همواره تلاششان بر همدلی برای ایجاد و ارتقاء امنیت شهرستان بوده است.

او در پایان ضمن تقدیر و تمجید از رویکرد تعاملی و جامعه محور فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در ارائه خدمات شایسته به شهروندان، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی مجموعه این پلیس در راستای حفظ و ارتقاء امنیت و آسایش مردم تشکر کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.