سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد در بدترین وضعیت امکانات درمانی

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس ظهر امروز در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس اظهار داشت: وضعیت حوزه درمان استان لرستان در زمینه‌های مختلف اعم از تخت‌های بیمارستانی، تجهیزات و امکانات و کمبود‌های که در سطح استان وجود دارد را بررسی کردیم.

او افزود: در سازمان تامین اجتماعی بنا بود که خرید خدمت انجام دهند یعنی جا‌هایی که ما بیمارستان دولتی داریم ۵۰ درصد هزینه ساخت و ساز و تجهیزات را سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت بدهد تا وزارت بهداشت تعداد تخت‌های بیمارستان را افزایش دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: بررسی‌ها نشان داده که بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد بدترین وضعیت ممکن را دارد، چون تنها بیمارستانی است که متعلق به مرکز استان است، اما آنژیوگرافی، بخش قلب و درمانگاه تخصصی ندارد که بنده به شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه زدم و وی دستور داد به طور ویژه و در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی شود.

ابراهیمی بیان کرد: مشکل بیمه کارگران ساختمانی در تمام کشور وجود دارد، اما با توجه به اینکه تعداد بیمه شدگان لرستانی کمتر از میانگین کشوری است، پیگیری می‌کنیم تا استان لرستان هم به نورم کشوری برسد.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر کار در لرستان نیز در حاشیه جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما بعد از اعزام معاونان و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان بازدید‌های میدانی و نشست‌هایی با نمایندگان مجلس در استان و فرمانداران داشتیم و در جمع‌بندی خدمت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بودیم و امروز نیز با حضور استاندار، مدیران لرستان و نماینده، ولی فقیه در استان جلسه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.