سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به گلایه‌های شهروندان بوشهری در مورد قبوض برق رسیدگی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شاهد گلایه مردم از افزایش بهای برق هستیم که باید این موضوع به صورت جدی رسیدگی و دلایل افزایش هزینه برق مصرفی بیان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی وصول شکایت‌هایی مبنی بر افزایش قابل تامل بهای برق مصرفی برخی از شهروندان، جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های نظارتی و قضایی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تشکیل شد.

پس از شنیدن توضیحات و نظر نمایندگان دستگاه‌های مربوط، مقرر شد به منظور رسیدگی به اعتراضات شهروندان در مورد افزایش بهای برق مصرفی، شرکت توزیع نیروی برق علاوه بر معرفی سامانه‌ای برای دریافت شکایات غیرحضوری، پیشخوان ویژه‌ای تخصیص دهد تا شهروندان از این طریق نسبت به پیگیری قبوض برق خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست گفت: در روز‌های اخیر شاهد ابراز نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان در فضای عمومی و مجازی از افزایش بهای مصرف برق در صورتحساب‌های جدید بودیم و عمده گلایه‌ها در مورد احتمال خطای محاسباتی در مصرف برق عنوان شده است.

مجید خورشیدی افزود: اولویت همه مدیران و کارگزاران نظام، رضایتمندی مردم است و در این زمینه هم باید همه اقدامات لازم برای پاسخگویی به مردم و رفع ابهام از ایشان انجام شود.

او ادامه داد: هر چند در تابستان امسال با تدابیر استاندار و همکاری مثال زدنی در مدیریت مصرف و تلاش‌های شرکت توزیع برق، خاموشی نداشتیم و اقدامات خوبی صورت گرفت، اما در مورد افزایش بهای مصرف برق در فیش‌های جدید شاهد گلایه و نارضایتی مردم هستیم که باید این موضوع به صورت جدی رسیدگی و دلایل افزایش هزینه برق مصرفی بیان شده تا کام مردم با قبض‌های برق تلخ نشود.

معاون استاندار بوشهر از شرکت برق خواست شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی شهروندان را به صورت گسترده و شفاف، اطلاع رسانی کند تا شهروندان خود با محاسبه هزینه‌های برق مصرفی، علاوه بر مدیریت مصرف، قادر به شناسایی خطای احتمالی در فیش‌های برق باشند.

در این نشست اردشیر مذکوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گزارشی از شیوه محاسبه هزینه برق مصرفی و مشکلات موجود در مصرف برق در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.