مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بیش از ۹۸ درصد مشترکان این استان در سامانه حذف قبض کاغذی برق نام نویسی کردند.

اردشیر مذکوری بیان کرد: بیش از ۹۸ درصد در طرح حذف قبوض کاغذی و ثبت شماره تلفن برای دریافت پیامکی قبض برق مشارکت داشته‌اند.

او ادامه داد: از اول مهر قبض کاغذی برق حذف و صورتحساب تنها با پیامک به مشترکان فرستاده می‌شود، بنابراین کسانی که تا کنون در طرح حذف قبض کاغذی برق ثبت نام نکرده‌اند، سریع‌تر این کار را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق افزود: علاوه بر اینکه مشترکان می‌توانستند خودشان در سامانه ثبت نام کنند، ماموران قرائت برق نیز در چند وقت اخیر با مراجعه به منازل و دریافت شماره همراه مشترکان، آنان را در سامانه حذف قبض کاغذی نام نویسی کرده‌اند.

به گفته مذکوری، حذف قبض‌های کاغذی علاوه بر اینکه مصرف کاغذ را کاهش می‌دهد، مشکلات مشترکان را از جمله دریافت نکردن قبض به علت حضور نداشتن در خانه و نیاز به مراجعه حضوری برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر پیش از این گفته بود، با حذف قبوض کاغذی یک سوم نیرو‌ها در بخش‌های قرائت و توزیع در بخش‌های دیگر مشغول به فعالیت شده و هیچ نیرویی از شرکت‌های توزیع برق اخراج نمی‌شود.

 مشترکان برای دریافت قبض به صورت پیامکی می‌توانند با گرفتن کد دستوری *۱* شناسه قبض# و ارسال آن به سر شماره‌های ۵۰۰۰۱۷۷۱۱۲۱ و یا ۲۰۰۰۱۵۲۱ اقدام کنند.

مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و مراجعه به پورتال این شرکت روش‌های دوم و سوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض برق به صورت پیامکی است.

مشترکان در صورت تعویض خط تلفن همراه یا در صورت مستاجر بودن و تعویض منزل باید کد دستوری *۲* را به سرشماره‌های یاد شده ارسال و از این طریق شماره تلفن خود را حذف کنند و سپس طبق روش یاد شده برای دریافت قبض به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

 قبض کاغذی برق اول مهر حذف می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.