قبض برق از اول مهر حذف می‌شود و صورتحساب الکترونیکی به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از اول مهر قبض کاغذی برق حذف و صورتحساب تنها از طریق پیامک به مشترکان ارسال می‌شود.

اردشیر مذکوری افزود: در روش نخست، مشترکان برای دریافت قبض به صورت پیامکی می‌توانند با گرفتن کد دستوری *۱* شناسه قبض# و ارسال آن به سر شماره‌های ۵۰۰۰۱۷۷۱۱۲۱ و یا ۲۰۰۰۱۵۲۱ اقدام کنند.

وی ادامه داد: مشترکان در صورت تعویض خط تلفن همراه یا در صورت مستاجر بودن و تعویض منزل باید کد دستوری *۲* را به سرشماره‌های یاد شده ارسال و از این طریق شماره تلفن خود را حذف کنند و سپس طبق روش یاد شده برای دریافت قبض به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در روش دوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض به صورت پیامکی، مشترکان می‌توانند شماره تلفن سرپرست خانوار را درِ منازل خود به صورت حضوری به ماموران قرائت ارائه کنند.

مذکوری گفت: مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و مراجعه به پورتال این شرکت روش‌های دوم و سوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض برق به صورت پیامکی است.

وی افزود: حذف قبض‌های کاغذی علاوه بر اینکه مصرف کاغذ را کاهش می‌دهد، مشکلات مشترکان را از جمله دریافت نکردن قبض به علت حضور نداشتن در خانه و نیاز به مراجعه حضوری برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تاکید کرد: با حذف قبوض کاغذی یک سوم نیرو‌ها در بخش‌های قرائت و توزیع در بخش‌های دیگر مشغول به فعالیت شده و هیچ نیرویی از شرکت‌های توزیع برق اخراج نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

قبض برق الکترونیکی می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.