سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی پویش «پازل همدلی» در کردستان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان از راه‌اندازی پویش «پازل همدلی» به همت اداره بهزیستی استان کردستان برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف مدرسه و ماسک مورد نیاز کودکان و دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین رسولی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان، گفت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تأمین لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار فرزندانشان، پویش «پازل همدلی» با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولیدکنندگان لوازم‌التحریر و خیریه «نیک‌گامان جمشید» اجرا می‌شود.

او افزود: در تلاشیم تا با مشارکت خیرین، مراکز، مؤسسات خیریه تحت نظارت سازمان، کلیه اقشار و نیکوکاران و هم استانی‌ها هزار پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه برای دانش‌آموزان تحت پوشش به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و خریداری و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان به نحوه اجرای این پویش اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح یک پازل از نقشه ایران تهیه شده و هر پازل هزار تکه و هر تکه پازل ۲۰ قطعه و در مجموع ۲۰ هزار قطعه تهیه شده است که ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان بوده است.

اوبیان کرد: خیرین و نیکوکاران و کارکنان ادارات می‌توانند یک قطعه ۱۰ هزار تومانی تا ۲۰ هزار قطعه پازل که در توان دارند، خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رسولی اعلام کرد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم می‌توانند از طریق سایت www.puzzlehamdeli.ir در این کمپین شرکت کرده است و سازمان بهزیستی را برای تأمین لوازم التحریر فرزندان تحت پوشش یاری کنند.

او از مشارکت ورزشکاران و خیران کردستانی در این پازل خبر داد و یادآور شد: جمشید خیرآبادی، مدیرفنی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور، بیژن ذوالفقار نسب بازیکن سابق و مربی فوتبال ایران نیز تاکنون به این پویش پیوسته‌اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.