سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر دوساعت یک کرمانشاهی براثرکرونا جان خود را از دست می دهد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵نفر رسید.

او گفت:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۷۰۶۲ نفر رسیده است هم اکنون ۵۶۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی ادامه داد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۱ نفر می‌باشد که از این تعداد ۴ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

او گفت: همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب ۳نفر، هرسین ۲نفر، روانسر یک نفر و جوانرود یک‌نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۷۱۰ نفر رسید.

او ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۴۴۹۸ نفر بستری و۱۳۲۳۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

او گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و ۱۲۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.