سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه هنرمندان اهواز بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه هنرمندان اهواز و افتتاح آن از بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به شروع پروژه خانه هنرمندان در سال ۱۳۹۰ گفت: با وجود چندین وقفه در روند پیشرفت این پروژه ، پارسال با همکاری و حمایت استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شد و در حال حاضر این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایان نماکاری و گچ کاری است.

او بازدید هیأت اعزامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشرفت فیزیکی پروژه خانه هنرمندان را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: بنا شد با بررسی‌های صورت گرفته، کمک‌های لازم در تکمیل و پایان یافتن این پروژه از این وزارت تامین شود.

جوروند محل قرارگیری انجمن‌های هنری و فرهنگی را در خانه هنرمندان دانست و اظهار دشت: بر این اساس فعالیت‌های این بخش‌ها در رشته‌های مختلف هنری متمرکز و ساماندهی و مشکلات هنرمندان این عرصه از لحاظ مکان رفع می‌شود.

پروژه خانه هنرمندان اهواز ۶ هزار متر مربع زیر بنا در ۵ طبقه و ۶ سالن در کنار تالار آفتاب اهواز در حال احداث است که با راه اندازی این مکان دغدغه بساری از هنرمندان  برای داشتن اماکن فرهنگی و هنری برطرف  خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.