سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نشریه هلال همدلی به همت هلال احمر در دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول از آغاز به کار نشریه هلال همدلی با کمک جوانان کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی طحان رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به آغاز کار نشریه هلال همدلی با کمک جوانان کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: در زمینه معرفی فعالیت و شرح وظایف جمعیت هلال احمر به ویژه کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، تیم تحریریه‌ی نشریه‌ی هلال همدلی متشکل از اعضای کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی دزفول اقدام به راه اندازی نشریه‌ای فرهنگی و آموزشی نمودند.

او افزود: نشریه‌ی هلال همدلی بصورت گاهنامه و در سه قالب بروشور، روزنامه و نشریه با بخش‌های فرهنگی، علمی، آموزشی، ادبی، بخش ویژه هلال، مصاحبه و دل نوشته منتشر می‌شود.

طهان در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این اقدام فرهنگی و مفید بیان داشت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و شرایط حاکم بر جامعه، نشریات دانشجویی فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم آموزشی و آگاهسازی اقشار جامعه در زمینه‌های مختلف را در فضای مجازی فراهم می‌آورند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.