مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا گفت: تیم‌های پزشکی و بهداشتی به روستا‌های شهرستان خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کردند.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تیم‌های پزشکی و بهداشتی طی روز‌های ۲ روز با عزیمت به روستا‌های شهرستان به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی پرداختند.

او بیان داشت: طی دو روز گذشته روستا‌های آبکبود وسطی، استک، بنه ذوالفقار، بنه میرزاآقا و بنه ملا سلطانعلی از روستا‌های سیاری شیرین بهار و روستای چشمه چلوار از توابع دلی از خدمات پزشکی و بهداشتی بهره‌مند شدند.

کاظمی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مختلف پزشکیف افزود: ویزیت پزشک، ارائه دارو، مراقبت‌های مادران باردارو پیش از بارداری، آموزش به سالمندان، آموزش پیشگیری از کرونا توسط پزشک چ کارشناسان بهداشتی، مشاوره روانشناسی و واکسیناسیون کودکان و بزرگسالان عمده خدمات ارائه شده به اهالی مناطق ذکر شده بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا  در پایان تصریح کرد: همچنین در منطقه چلوار که برنامه‌ای با همت جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار گردید، رابط حوزه اجتماعی شبکه بهداشت به تشریح کانون‌های سلامت محله پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.