سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک های صنعتی مازندران

۱۳ پرونده و قرارداد واگذاری راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در راستای فعال سازی قرارداد‌های واگذاری و حق بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در ششمین جلسه داوری حل اختلاف استان، ۱۳ پرونده و قرارداد واگذاری راکد فسخ شد.

او افزود: تمام قرارداد‌هایی که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچگونه ساخت و سازی در زمین تحویلی انجام نداده‌اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند فسخ و خلع ید می‌شوند.

موسوی گفت: برخی از قرارداد‌های واگذاری با توجه به تعهدات خود، در ساخت و ساز پیشرفت قابل توجهی نداشته و بدلایل مختلف، راکد بوده اند بنابراین پرونده آن‌ها نیز جهت تعیین تکلیف، در دستور کار هیئت حل اختلاف و داوری موضوع فصل (و) قرارداد منعقد شده قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه بدنبال این فسخ قراردادها، آزادسازی و خلع ید انجام خواهد شد،افزود: اراضی آزاد شده، در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت، به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در ششمین جلسه داوری و حل اختلاف، در مجموع ۲۳ پرونده بررسی که ۱۳ مورد به فسخ قطعی، ۷ قرارداد مورد اعطای مهلت مجدد و ۳ پرونده نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی و وضعیت پرونده، از دستور کار داوری خارج شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.