سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز بهداشت کارگری زندان‌ها در شیراز

دومین مرکز بهداشت کارگری زندان‌های کشور در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومین مرکز بهداشت کارگری و طب کار زندان‌های کشور در راستای ارتقای سلامت زندانیان و پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث شغلی، با حضور مختاری رئیس گروه درمان سازمان زندان‌ها و جلالی رئیس گروه سلامت سازمان زندان‌ها در مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی شیراز افتتاح و راه اندازی شد.

مدیرکل زندان‌های فارس در این مراسم، گفت: مرکز بهداشت کارگری در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز با هدف ارتقای سلامت زندانیان و پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث شغلی راه اندازی شده و دارای اتاق پزشک، ادیومتری، اسپیرومتری، اپتومتری، بایگانی و نوار قلب است.

اسحاق ابراهیمی افزود: همه خدمات ایمنی، بهداشت حرفه ای، طب کار و سالم سازی محیط کار زندانیان شاغل و حفظ و صیانت از نیروی کار در این مرکز ارائه که با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان به بهرداری رسیده است.

او ادامه داد: در این مرکز انجام مراقبت‌های بهداشتی، نظارت و کنترل موازین بهداشتی، همکاری در شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار، انجام معاینات شغلی طب کار، پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار و حفاظت زندانیان شاغل از خطراتی که سلامتی آنان را تهدید می‌کند انجام می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس اضافه کرد: آموزش و ارتقای دانش و ایجاد رفتار‌های بهداشتی در زندانیان شاغل، به‌کار گرفتن زندانیان شاغل به کاری که متناسب با استعداد جسمی و روانی آنان باشد و به عبارت دیگر تطبیق کار با کارگر و بالعکس در این مرکز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.