ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان شیراز

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: با همت گروه جهادی دندانپزشکان، بیش از ۹۰۰ نفر از زندانیان زندان‌های سطح شیراز خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: اشاعه فرهنگ نوع‌دوستانه و ایجاد فضای معنوی همدلی و انسان دوستانه مبتنی بر سلامت و ارزش‌های دینی از ویژگی‌های اخلاقی یک تیم جهادی است و این گروه‌های جهادی در زندان‌های استان فارس فعالیت خود را آغاز کرده اند.

او بیان کرد: در راستای ارتقای سلامت زندانیان و گسترش اقدامات بهداشتی و درمانی، تعدادی از دندانپزشکان گروه جهادی استان فارس با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در زندان مرکزی شیراز و در فضایی کاملا صمیمی، به زندانیان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان فارس اظهار داشت: اولین گروه جهادی درمانگر، متشکل از دندانپزشکان جهادی استان با حضور در زندان مرکزی شیراز فعالیت خود را آغاز کرده اند و مقرر شده است تا پایان هفته به بیش از ۹۰۰ نفر از زندانیان سطح شیراز، خدمات دندانپزشکی ارائه کنند.

ابراهیمی یادآور شد: این اقدام خداپسندانه که کاملاً رایگان است و این گروه جهادی به مدت یک هفته مشکلات دندانپزشکی زندانیان زندان‌های سطح شیراز را در این مکان رسیدگی می‌کنند.

این گروه جهادی اعلام آمادگی کردند که علاوه بر معاینه و درمان این تعداد از زندانیان دارای بیماری دهان و دندان به صورت مستمر با مجموعه اداره کل زندان‌های فارس همکاری کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.