سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۹ درصدی سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان

افزایش ۴۹ درصدی سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این واحد پالایشگاهی تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی ابراهیمی مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: بر اساس این مصوبه، سرمایه شرکت از ۵۱ هزار میلیارد ریال به ۷۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه از طریق صدور سهام جدید به تصوب رسید.

مرتضی ابراهیمی، این شرکت را دومین شرکت در بین شرکت‌های پالایشی کشور از لحاظ خوراک معرفی کرد و افزود: خوراک نفت خام پالایشگاه اصفهان بین ۳۶۰ تا ۳۷۵ هزار بشکه در روز و این واحد پالایشگاهی نخستین شرکت پالایشی کشور از نظر تنوع تولید فرآورده‌های نفتی است.

او گفت: تولید حلال (۴۰۶) جدید‌ترین فرآورده نفتی شرکت پالایش نفت اصفهان بوده که به دست متخصصان این شرکت تولید شده است.

او، عمده فرآورده‌های نفتی این شرکت را شامل بنزین، گازوئیل و نفت کوره بیان کرد و افزود: با بهره برداری طرح بنزین سازی در سال ۹۵، تمامی بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندارد یورو ۵ ارتقاء یافت و این شرکت تنها واحد پالایشی کشور است که تمام بنزین تولید آن مطابق با استاندارد یورو ۵ است.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان، مهمترین عامل افزایش سرمایه این شرکت را تکمیل طرح‌های تعریف شده در پالایشگاه اصفهان اعلام کرد و افزود: طرح‌های در دست اجرای این شرکت به ۳ بخش بهینه سازی و بهبود فرآیند، حفظ ظرفیت وهمچنین RFCC تقسیم بندی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.