رشد ۲۰ درصدی ظرفیت تولید پالایشگاه نفت استان اصفهان

رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت استان اصفهان گفت: ظرفیت تولیدی پالایشگاه نفت استان اصفهان ۲۰۰ بشکه در روز بوده است که در سال جاری با رشد ۲۰ درصدی به بیش از ۳۷۵ بشکه نفت در روز رسیده است.

ابراهیم کاویانی پور رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت:ظرفیت تولیدی پالایشگاه نفت استان اصفهان ۲۰۰ بشکه در روز بوده است که خوشبختانه این میزان ظرفیت تولیدی پالایش نفت استان اصفهان در سال جاری با رشد ۲۰ درصدی به بیش از ۳۷۵ بشکه نفت در روز رسیده است.

او افزود:پالایشگاه نفت استان اصفهان با تولید انواع نفت خام و فرآورده‌های نفتی ۲۲ درصد از منابع با ارزش طلای سیاه کشور را تامین می‌کند و به عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه صنعت نفت در کشور شناخته می‌شود.

رئیس بازاریابی و فروش نفت شرکت پالایش نفت استان اصفهان تاکید کرد:شرکت پالایش نفت استان اصفهان با توجه به محدودیت‌های بازار داخلی و اشباع این بازار بزرگ و مهم توسعه بازار فراورده‌های نفتی در خارج از کشور را به عنوان یکی از راهبرد‌های کلان در دست کار خود قرار داده است.

کاویانی پور ادامه داد:ورود به بازار‌های بین المللی وصادراتی ضمن افزایش درآمد و سرمایه می‌تواند تضمین کننده حفظ سطح فروش و تجارت صنعت نفت استان شود ودر برخی موارد افزایش میزان فروش و مبادلات فرآورده‌های تولیدی پالایشگاه استان اصفهان را به دنبال داشته باشد.

او گفت:خوشبختانه شرکت پالایش نفت استان اصفهان در سال جاری با ورود به داخل بازار‌های صادراتی و بین المللی توانست زمینه افزایش تبادلات تجاری و در نتیجه رشد ۵۱ میلیارد ریالی فروش نفت را رقم بزند تا میزان صادرات نفت استان اصفهان به کشور‌های خارجی ارتقاءیابد.

رئیس بازاریابی و فروش نفت شرکت پالایش نفت استان اصفهان ادامه داد:در حال حاضر فرآورده‌های تولیدی و نفتی پالایشگاه استان اصفهان به کشور‌هایی همچون عراق، پاکستان، امارات و هندوستان صادر می‌شود.

کاویانی پور اضافه کرد:ایجاد سرمایه گذاری و تبادلات لازم با کشور‌های خارجی باعث شد تا در سال جاری شاهد رونق صادرات صنعت نفت استان اصفهان باشیم.

او یادآور شد:پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش ظرفیت تولیدی پالایشگاه استان اصفهان میزان صادرات و تجارت شرکت پالایش نفت استان اصفهان در بازار‌های بین المللی افزایش یابد.

رئیس بازاریابی و فروش نفت شرکت پالایش نفت استان اصفهان ادامه داد:با افزایش تبادلات تجاری میان کشور‌های مختلف توانسته ایم تحریم‌های ظالمانه امریکا بر روی صنعت نفت استان اصفهان را بی اثر کنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.