سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری: از فکری انتظار قهرمانی داریم/ جدایی سعادتمند به سود استقلال بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان در آستانه شروع لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:متاسفانه باشگاه استقلال چند روزی با شرایط بدی مواجه بود و پس از بازگشت از قطر شرایط با ثباتی نداشت. خوشحالیم که محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

او ادامه داد:در مورد وضعیت یکی - ۲ بازیکن ابهام وجود دارد. نمی‌دانیم که آیا در آینده آن‌ها را خواهیم داشت یا خیر. عبدیان به عنوان نماینده هیئت مدیره پیگیر این موضوع است.

نظری گفت:تمام بازیکنان را با نظر مستقیم محمود فکری جذب می‌کنیم.

او درباره انتظار باشگاه استقلال از فکری گفت:طبیعتا انتظاری که هوادار و ما از فکری خواهیم داشت این است که لیگ را طوفانی آغاز و با قهرمانی تمام کنیم. همه انتظار داریم در جام حذفی و آسیا هم مقام کسب کنیم. مطمئن هستم بازیکنان، فکری و کادر فنی این پتانسیل را دارند که ما را به اهداف مشخص شده برسانند.

او درباره فسخ قرارداد کارگزار باشگاه استقلال گفت:قرارداد کارگزار در زمان سعادتمند فسخ شد و ما بررسی می‌کنیم تا ببینیم می‌توانیم با همین کارگزار به راه خود ادامه بدهیم. مطمئنا چیزی را انتخاب می‌کنیم که به نفع استقلال باشد و مشکلات مالی نداشته باشیم.

نظری درباره اینکه آیا امکان دارد فکری خواهان جذب بازیکنان جدید باشد گفت:من تا به این لحظه با فکری صحبتی نکرده ام.

او درباره اینکه اگر استقلال مقابل پاختاکور نمی‌باخت سعادتمند برکنار می‌شد یا نه گفت:نمی دانم. ما درباره اگر و، اما‌ها صحبت نمی‌کنیم. ممکن بود هر اتفاقی رخ دهد. ما به خاطر یک موضوع فردی را برکنار نمی‌کنیم. مطمئن باشید اتفاقات زیادی رخ داده بود. این جدایی به نفع سعادتمند و باشگاه بود. شاید روزی هم به این نتیجه برسند حضور من در استقلال مفید نیست و من هم کنار بروم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
مگه تو این همه سال مفید بوده؟