سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستا‌های استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است و با اجرای طرح‌هایی مانند ساخت مسکن نیازمندان، بهسازی و مقاوم سازی منازل نیازمندان در روستاها، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت به شهرها، شاهد مهاجرت معکوس و رونق فعالیت‌های اقتصادی در روستا‌ها هستیم.

جنتی با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت کهگیلویه وبویراحمد در روستا‌ها ساکن هستند افزود: این مهم ضرورت خدمات رسانی به روستاییان را دوچندان کرده است.

او با بیان اینکه با هدف مستند سازی املاک روستایی تاکنون ۴۰ هزار فقره سند مالکیت در روستاهای این استان صادر شده است بیان کرد: با تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات بهسازی روستایی در قالب طرح‌های هادی با ۲۶۰ پروژه در دست اجرا است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد شامل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد محرومان و هزار واحد خسارت دیده‌ی دیگر مقاوم سازی می‌شوند.

او همچنین از تخصیص ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن خبر داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.