سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش امنیت در فضای مجازی به صورت آنلاین در اهواز برگزار می‌شود

مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان خوزستان گفت: همایش امنیت در فضای مجازی به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ ویژه آقایان و بانوان در اهواز برگزار می‌شود.

امید ذوالفقاری مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همایش امنیت در فضای مجازی با امکان پرسش و پاسخ ویژه آقایان و بانوان به صورت آنلاین و رایگان  با ظرفیت محدود در اهواز برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین لاهیجان زاده کارشناس و پژوهشگر در عرصه فضای مجازی به عنوان سخنران همایش امنیت در فضای مجازی حضور خواهد داشت.

ذوالفقاری افزود: بررسی ساختار اینترنت جهانی،  بررسی ساختار NSA،  بررسی امنیت در گوگل، بررسی فروش اطلاعات در فیسبوک در دو حوزه (واتساپ و اینستاگرام) از موضوعات این همایش است که روز سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود.

مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان تصریح کرد: برای افرادی که در این همایش شرکت نمایند تخفیف ویژه‌ای در دوره امنیت در فضای مجازی لحاظ می‌شود  و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۷ مهر ۱۳۹۹ با شماره تلفن ۷۰۴۳، ۶۱۱، ۰۹۹۱ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.