سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد؛

آغاز طرح "ویزای معنوی اربعین" در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از آغاز طرح "ویزای معنوی اربعین" با هدف کمک مومنانه در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرامی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به آغاز طرح "ویزای معنوی اربعین" با هدف کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند گفت: با توجه به شرایط خاص امسال زائران می‌توانند هزینه‌های سفر خود را جهت تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند اختصاص دهند.

 او با اشاره به تبعات اقتصادی شیوع کرونا به معیشت خانوار‌ها گفت: در این طرح ۹ قلم کالای اساسی خانوار شامل: برنج، روغن، مرغ، تخم مرغ، حبوبات، رب گوجه، گوشت و... به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان این که تمامی مراکز هلال احمر آماده دریافت کمک‌های خیران هستند افزود: دبیرخانه ستاد اجرایی این طرح در خیابان شهید لواسانی نبش کوچه ۷ ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است.

بهرامی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۰۸۹۰۷۴ و یا شماره حساب ۵۵۶۷۶۷۸۰۱۸ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم به خدمات این جمعیت از زمان شیوع بیماری کرونا در سطح استان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان در این مدت بیش از هفت هزار سبد معیشتی و ۲۸۰۰ بسته بهداشتی تهیه و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار داده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.