سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در لرستان:

تلاش نظام سلطه برای حذف نماز ناکام ماند

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: ۲۵۰ سال تلاش نظام سلطه برای حذف و پایمال کردن نماز در جامعه ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: ۲۵۰ سال نظام سلطه در قالب فیلم، سینما، نفوذ و ابزار‌های مختلف به‌دنبال دین‌زدایی و پایمال کردن نماز بود، اما در ۲۲ بهمن ۵۷ به رهبری رهبر انقلاب و حمایت مردم، نقشه‌های آن نقش بر آب شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز رزق معنوی جمهوری اسلامی ایران است افزود: همفکری برای کیفیت‌بخشی به برپایی نماز از ضروریات است چراکه این فریضه الهی آسیب‌های اجتماعی را دور می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: هرچه رابطه با خدا متزلزل باشد به همان میزان شاهد نفوذ آسیب‌های اجتماعی هستیم بنابراین باید اقامه نماز در سطح عمومی تقویت شود.

او نماز را فرصتی برای صفای باطن دانست و گفت: روح انسان با عبادت و ذکر خدا صیقل می‌یابد و چنانچه رابطه انسان با خدا درست شود، تعامل با مردم نیز اصلاح و تقویت خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: ستاد اقامه نماز تبلیغ مسیر انبیا و صدیقین است که پرچم راه مستقیم را به دست دارد و دستگاه‌ها باید همکاری لازم رل با این نهاد داشته باشند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.