سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی دستگاه سونوگرافی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر

دستگاه سونوگرافی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با هدف سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر نصب شد.

 محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به ضرورت و نیاز به دستگاه سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان معرفی و همچنین مرکزیت حوزه درمانی ماهشهر در خصوص ارائه خدمات درمانی تخصصی به شهرستان‌های اطراف، با تلاش و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نماینده شهرستان و فرماندار، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری، این دستگاه سونوگرافی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زمینه سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان شهروندان فهیم و ارائه خدمات درمانی بیشتر در تنها بیمارستان دانشگاهی شهرستان بندرماهشهر، خریداری و نصب و راه اندازی شد.

شنبدی بیان داشت: دستگاه جدید از نظر کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از دستگاه‌های برتر است که قابلیت انواع سونوگرافی‌های بارداری و زنان، شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.