مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از کادر درمانی و پزشکان شهرستان که در برابر کرونا ویروس به مردم خدمات ارائه می‌کنند تشکر کرد.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر ستاد مقابله با کرونا ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از کادر درمانی شهرستان، پزشکان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی که در جنگی نابرابر با کرونا خدمات بهداشتی و درمانی چشمگیری را به نحو احسنت ارائه نمودند تشکر می‌کنیم.

او بیان داشت: از مردم شهرستان می‌خواهیم که با توجه به کم شدن تعداد بیماران از این فرصت پیش آمده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، پزشکان و پرستاران را یاری نموده تا کادر درمانی برای تجدید قوا و آمادگی لازم جهت خدمتگزاری در پیک دوم بیماری کووید ۱۹ استراحت کوتاهی نموده و خود را مهیا نمایند.

شنبدی تصریح نمود: شهروندان ماهشهر در صورت نیاز به دریافت مشاوره‌ی بهداشتی و درمانی در خصوص بیماری کووید ۱۹ با شماره ۴۰۳۰ تماس گرفته و خدمات لازم را دریافت نمایند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان ادامه داد: از ادارات، سازمان‌ها و مسئولان شهرستانی می‌خواهیم برای ارتقاء تجهیزات درمانی و نیرو‌های انسانی وهمچنین آمادگی هر چه بهترجهت مقابله با کرونا در پیک دوم کمک نمایند تا خدمات به نحو بهتری ارائه گردد.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه شبکه توزیع برق در فصل گرما فشار بسیاری را تحمل می‌نماید، مدیران اداره برق تسبت به عدم قطعی برق در بیمارستان‌ها طی شیوع ویروس کرونا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با توجه به پیک ویروس کرونا، مسئولان اداره آب و فاضلاب نسبت به تامین آب شرب مناسب از لحاظ کیفیت اقدام مناسب بعمل آورند.

او اظهار داشت: هیچگونه دارو و یا واکسنی تا پایان امسال در خصوص ویروس کرونا وجود نخواهد داشت و ضروری است شهروندان به خود مراقبتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه بنمایند.

شنبدی افزود: احتمال بروز پیک دوم کرونا در پائیز و همزمان با انتشار آنفوانزا وجود خواهد داشت و به همین منظور برنامه‌ها و تمهیدات خاصی برای افزایش تعداد تخت ها‌ی آی سی یو، افزایش تجهیزات بیمارستانی و همچنین افزایش تعداد پزشکان و پرستاران را در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.