سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در کردستان الکترونیکی برگزار می شود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت:امسال برگزاری انتخابات انجمن اولیا ومربیان درکردستان به صورت الکترونیکی در بستر همگام انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدایوب فیض پور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت: نظر به استمرار شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی خانواده‌های دانش آموزان انتخابات انجمن اولیا و مربیان امسال به صورت الکترونیکی تا نیمه اول آبان ماه ۹۹ برگزار می‌شود و زیرساخت لازم برای این کار در بستر همگام فراهم شده است.

او افزود: مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش آموز دارند در صورت داشتن فضای مناسب و به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌توانند انتخابات را به صورت حضوری برگزار کنند.

فیض پور با بیان اینکه امکان برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان علاوه بر بستر همگام از طریق شبکه دانش آموزی شاد نیز فراهم شده است؛ گفت: مدارسی که این امکان را فراهم کرده اند می‌توانند با بهره گیری از این سامانه انتخابات را برگزار نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان بر ارتباط مستمر مدیران مدارس با اولیا و مربیان تاکید کرد و گفت:تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی و مهارت‌های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه از زیر نظام راهبری و مدیریت برنامه ابلاغی سال ۹۹ می‌باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.