رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت: به منظور برگزاری انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس استان شیوه‌نامه برگزاری انتخابات به تمامی مدارس استان ابلاغ شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدایوب فیض‌پور گفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس در سال تحصیلی جدید از ۱۰ تا ۲۴ مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات یاد شده به منظور تسریع در تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس و استفاده بهینه از این تشکل مردمی در توسعه مشارکت‌های همه جانبه اولیای دانش‌آموزان در تمامی مدارس تابعه استان تشکیل می‌شود.

فیض‌پور از برگزاری جلسه توجیهی برای کلیه مدیران مدارس به ویژه مدیران جدیدالانتصاب در خصوص اهمیت و جایگاه انجمن‌های اولیا و مربیان، شیوه و روش برگزاری هرچه بهتر انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه خبر داد و گفت: تمامی مدارس دارای حداقل ۱۰ نفر دانش‌آموز، ملزم به برگزاری انتخابات و تشکیل انجمن اولیا و مربیان هستند.

وی اضافه کرد: چنانچه برخی مدارس به دلایل موجه قادر به برگزاری انتخابات در تاریخ ذکر شده نبودند با هماهنگی کارشناسی انجمن اولیا و مربیان شهرستان می‌توانند حداکثر تا پایان هفته پیوند ۳۰ مهرماه اقدام به برگزاری انتخابات نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدارس مسوولیت برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت را برعهده دارند و قطعا باید افرادی دلسوز و توانمند بعنوان نماینده اولیا انتخاب شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان به مدارس کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.