سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه‌های مواصلاتی مشترک

مجری طرح ایجاد زیربنا‌های معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت : عملیات اجرایی آسفالت راه‌های مواصلاتی مشترک بین معادن قیر طبیعی و عشایری مناطق گرمسیری شهرستان گیلانغرب با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش دیودیده مجری طرح ایجاد زیربنا‌های معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت : عملیات اجرایی آسفالت راه‌های مواصلاتی مشترک بین معادن قیر طبیعی و عشایری مناطق گرمسیری شهرستان گیلانغرب به طول ۲۰ کیلومتر از روستای گورسفید تا محل معادن بیتومین در مناطق گرمسیری شهرستان گیلانغرب را شامل می‌شود که طی ۲ مرحله و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.

او گفت : با تکمیل این طرح علاوه بر تسهیل در دسترسی به معادن، افزایش میزان استخراج قیر طبیعی از معادن و توسعه بخش صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب گفت: هم اکنون ۱۵ معدن فعال قیرطبیعی در سطح این شهرستان فعال است.

کورورش محمودیان افزود: بهسازی و آسفالت جاده دسترسی به معادن علاوه بر فراهم کردن فعال سازی معادن راکد و تعطیل شده و ایجاد اشتغال پایدار، کاهش حوادث این حوزه را نیز در پی خواهد داشت.

او هرگونه همکاری برای اجرای این طرح را اعلام و بر لزوم توجه به حقوق قانونی مالکین اراضی مسیر نیز توسط مجری پروژه تاکید کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.