سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۹۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۹۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیداحمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در نهاوند با اشاره به رونمایی سامانه‌های شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از اهداف گام دوم انقلاب شفاف سازی و مبارزه با فساد بوده که سامانه جامع شفافیت هم به همین منظور رونمایی و فعال شده است.

توصیفیان با بیان اینکه سامانه جامع روابط کار هم بر همین مبنا فعال شده است، گفت: برنامه ۳ ساله اشتغال برای استان همدان با سرمایه گذاری و تقسیم کار بین دستگاه‌های استان و شهرستان و ارائه گزارش کار ماهانه، در حال تحقق است.

او با یادآوری اینکه پرداخت تسهیلات به دامداری‌های سنتی با توجه به دستورالعمل‌های موجود از اواخر سال ۹۷ ممنوع و درخواست شد این تسهیلات به سمت اولویت‌های دیگر استان برود، گفت: این تسهیلات در نهاوند به سمت کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، لبنیات سوق داده می‌شود.

توصیفیان بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح و از سال ۹۷ تاکنون ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی با نرخ ۶ درصد برای ایجاد یک هزار و ۶۵ شغل پرداخت شده است.

او با بیان اینکه امسال در حوزه بهزیستی ۵۶ میلیارد و در حوزه کمیته امداد ۱۳ میلیارد تسهیلات ارائه شده است، گفت: برای مشاغل خانگی ۵۹۰ میلیون تومان سال گذشته و امسال هم ۶۰۰ میلیون تومان برای حوزه مشاغل خانگی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: از مجموع اعتبارات و تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان تاکنون ۹۶ درصد پرداخت شده و باقی منتظر تأیید طرح‌های ارائه شده است.

انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.