سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری فارس:

دو محموله موادمخدر در فارس کشف شد

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف ۲۴۶ هزار قرص متادون و ۱۲۸ لیتر شربت متادون در شیراز و یک محموله ۱۱۷ کیلویی تریاک در بوانات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی از کشف ۲۴۶ هزار قرص متادون و ۱۲۸ لیتر شربت متادون در شیراز و یک محموله ۱۱۷ کیلویی تریاک در بوانات خبر داد و گفت: این اقدام در پی گزارش مردمی و با ورود به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان انجام شد.

این مقام قضائی با بیان اینکه ارزش مواد کشف شده بیش از ٣٠ میلیارد ریال است گفت: محل دپوی این مواد، با دستور مقام قضائی پلمپ شده و تحقیقات در خصوص عوامل تهیه، توزیع و نگهداری این مواد در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین از کشف ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بوانات خبر داد.

او همچنین با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، گفت: این محموله در قالب بسته‌های ۱۰ کیلویی و به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوانات کشف شد.

حجت الاسلام موسوی تلاش‌های پلیس مواد مخدر استان و همچنین نیرو‌های امنیتی را ستود و بیان داشت: متأسفانه مواد مخدر به عنوان ام الفساد، زمینه گرایش جوانان به فساد را فراهم می‌کند و دادگستری استان فارس در راستای صیانت از جوانان با سوداگران این مواد افیونی شدیدترین برخورد‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.