فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۴ تُن انواع مواد مخدر طی امسال در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر طی امسال در استان فارس، در این باره اظهار کرد: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش روبرو بوده است.

او با بیان اینکه طی همین مدت ۲۸ باند مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: همچنین ۳۳۰ دستگاه خودرو توقیف و ۲ هزار و ۸۶۶ متهم شامل قاچاقچی، معتاد و توزیع کننده مواد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سردار رهام بخش حبیبی اضافه کرد: ۲۶ ژوئن برابر با ششم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است که می‌تواند فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش مردم به منظور شناخت بیشتر و مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا شناخته می‌شود و در این مسیر با اقدامات مقابله‌ای و تدابیر اندیشیده شده، برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

او افزود: به همین منظور نیروی انتظامی با قاطعیت در جهت مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ حرکت می‌کند که تقدیم شهدای گرانقدر در این مسیر نشان دهنده عزم جدی و راسخ سبزپوشان ناجا در مقابله با این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر، همواره به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار