سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در بوشهر تجلیل شدند

در نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس از ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه ایثار و از خودگذشتگی استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس در مراسمی که به صورت همزمان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه ایثار و از خودگذشتگی استان بوشهر تجلیل شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم که در حسینیه عاشقان ثارالله برپا شد، گفت: مردم ایران در دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ تحمیلی نیز با همت و اراده خود دستاورد‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف کسب کردند.

سردار علی رزمجو افزود: در دوران دفاع مقدس با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها با الگوی اقتصاد مقاومتی، کشور به خوبی اداره شد و امروز نیز با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای حفظ استقلال و اقتدار کشور ادامه این روند ضروری است.

او افزود: حماسه آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس، پشتوانه اعتماد به نفس ملت ایران و مجهز شدن مردم به تفکر و روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در مقابل نظام سلطه شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: هرچند با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی روبه‌رو هستیم و ترامپ به دنبال این است که با اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها انقلاب را به زانو درآورد، اما ملت ایران با تاسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را مدیریت می‌کند.

رزمجو با اشاره به اینکه سپاه امام صادق استان بوشهر در هفته دفاع مقدس ۷۴۰ ویژه برنامه برگزار می‌‎کند، گفت: واگذاری ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی و افتتاح ۴۸۱ طرح با اعتبار ۵۰۴ میلیارد ریال در مناطق محروم از جمله این طرح‌هاست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.