استاندار بوشهر گفت: تجارب و دستاورد‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس، راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی است.

دستاورد‌های دفاع مقدس، راهگشای بسیاری از مسائل کنونی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مردم ایران، آن دوران را نقطه عطف و از صفحات درخشان تاریخ معاصر دانست.

او در این پیام با پاسداشت مجاهدت‌ها و پایمردی‌های فرزندان دلاور ایران در دوران مقدس و ادای احترام به مقام والای شهدای آن دوران، ارزش‌های فرهنگی و دستاورد‌های بزرگ معنوی حاصل از هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای پر ارج و زمینه ساز تعالی و قوام بخش ارکان نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی و پایداری ملی در تمام ابعاد خواند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بسیاری از تجارب و دستاورد‌های ماندگار در دوران دفاع مقدس، راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی است و بیان و یادآوری سلحشوری، وطن‌پرستی، پایداری و ایثارگری مردم ایران در دوران دفاع مقدس، برای نسل جوان امروز، درس آموز و ضرورتی مهم خواهد بود.


بیشتر بخوانید


گراوند عنوان کرد: تبیین و بازنشر فرهنگ ایثار و شهادت در چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین در طلیعه گام دوم انقلاب، امری مهم، تاثیرگذار و لازم است که با هم افزایی و همدلی و استفاده از زبان هنر میسر است.

او، همچنین برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر را در سال گذشته، اقدام ماندگار فرهنگی برای حفظ ارزش‌ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و تقویت روحیه جهادی می‌توانیم در انجام برنامه‌های پیش رو به‌ویژه تحقق شعار سال توفیق یابیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.