فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۴۸۱ طرح سپاه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال همزمان با هفته دفاع مقدس در نقاط محروم استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع خبرنگاران از افتتاح ۴۸۱ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در نقاط محروم استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله آبخیزداری، احداث پل و آبرسانی روستایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

او با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام و چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های این هفته به سبب شرایط کرونایی، بیشتر از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس دوشنبه ۳۱ شهریور با عنوان «اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی» آغاز می‌شود، تاکید کرد: در برنامه‌هایی که به صورت حضوری برگزار می‌شود همه دستورهای بهداشتی رعایت خواهد شد.

رزمجو عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس ۷۴۰ برنامه به همت پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت و اقشار مختلف بسیج در استان برگزار می‌شود.

او،  تجلیل از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس را یکی از برنامه‌ها برشمرد و افزود: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری، از این افراد تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نمونه، تولید کنندگان برتر در سال جهش تولید و کارکنان حوزه سلامت، تحویل ۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد که با مشارکت سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته شده است، عطرافشانی قبور مطهر شهدا افتتاح درمانگاه تخصصی دندان‌پزشکی سپاه استان، و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.