سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

اگر صد سال پیش یک رئیسعلی بود اکنون هزاران رئیسعلی داریم

امام جمعه بوشهر گفت: اگر صد سال پیش یک رئیسعلی دلواری بود، اکنون هزاران رئیسعلی داریم که در صورت حمله دشمن جانانه از نظام دفاع خواهند کرد.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کردند و باعث استحکام انقلاب اسلامی در برابر تهدید‌های دشمنان شدند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ادامه داد: دوران دفاع مقدس به عنوان مدرسه کرامت و بزرگی همواره در تاریخ و خاطره اسلام و ایران جاودانه خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: جهان استکبار تحلیلی قوی از انقلاب اسلامی داشت و می‌دانست اگر انقلاب در ایران و جهان مستقر شود، اقتدار جهان استکبار را به لرزه در می‌آورد.

صفایی بوشهری عنوان کرد: هم بلوک شرق و هم بلوک غرب با تمام امکانات نظامی جهان به کمک رژیم بعث عراق آمدند تا نظام ما را در نطفه خفه کنند، اما هشت سال دفاع مقدس که رزمندگان و پیشکسوتان علمداران آن هستند حماسه‌ای در معادلات سیاسی و نظامی جهان رقم زد که هیچ کس احتمال آن را نمی‌داد.

او عنوان کرد: سرنوشت کشور‌های حامی رژیم بعث مثل کویت و اتحادیه عرب بحران و فروپاشی بود و ایران اسلامی با اقتدار در تمامی صحنه‌ها ظهور و بروز پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایمان، تقوا، ولایت مداری، وحدت، دانش نظامی، روحیه جهاد و شهادت و قدرت بالای میدانی و عملیاتی، چنین پیروزی در دفاع مقدس را رقم زد. اکنون هم رمز پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی، وحدت، همدلی، ولایت مداری، ایمان و تقوا و جهاد در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مردم بوشهر عنوان کرد: در استان بوشهر دفاع و مقاومت، فرهنگ و جزء ذات مردم است. ۶۰۰ سال به این استان حمله شد و همیشه دفاع کردیم از مبارزات ریشهر و دلوار گرفته تا نبرد لرده.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: اگر صد سال پیش یک رئیسعلی دلواری بود اکنون هزاران رئیسعلی داریم که اگر دشمن بخواهد بار دیگر به ایران اسلامی حمله کند جانانه از نظام دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.