سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در دامغان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها راهی برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۲۰ عنوان ویژه‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در دامغان اجرا می‌شود، گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه و مقاومت مردم ایران است که می‌بایست زنده نگه‌داشته شده و مفاهیم بالای آن به نسل بعدی انتقال یابد.

او ضمن بیان اینکه شهرستان دامغان در دوران دفاع مقدس ۱۶ هزار رزمنده را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کرده است، افزود: برگزاری این برنامه‌ها ضمن احیای فرهنگ ایثار و شهادت خاطرات این رزمنده‌ها و خاطرات آن‌ها را در دل مردم زنده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه شروع برنامه طبق روال همه‌ساله با غبارروبی مزار شهدای شهرستان آغاز خواهد شد، ابراز داشت: برپایی ایستگاه سلامت، رژه موتوری، برگزاری آئین تجلیل از ایثارگران عرصه جهاد و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تولید محتوا اثربخش در فضای مجازی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان اجرایی می‌شوند.

تقی پور بابیان اینکه برنامه‌ها در سطح مدارس نیز برنامه‌ریزی شدند، تصریح کرد: به صدا درآمدن زنگ مقاومت، اعزام راوی برای روایت گری در سطح مدارس، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح (هر شهید آبروی محله) و برپایی نمایشگاه جلوه ایثار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به یاد و نام شهید مدافع حرم هادی شجاع طی این هفته در دستور کار خواهد بود.

او افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی همراه با قرائت زیارت عاشورا با حضور مسئولان شهرستان، بدرقه نمادین کاروان اعزام رزمندگان دامغانی به مناطق جنگی هم‌زمان با شهر دامغان، دیباج، کلاته رودبار و امیریه نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.