امسال رژه نیرو‌های مسلح در استان سمنان برگزار نمی‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا رژه نیرو‌های مسلح در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست خبری در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با توجه به شیوع کرونا به صورت تولیدمحتوا در فضای مجازی دنبال می‌شود.

او افزود: برگزاری جشنواره موزیک نیرو‌های مسلح با عنوان ترنم فتح و میزبانی مسابقات منطقه‌ای آن در سمنان، جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر، دیوارنگاری و کمک به آزادی ۴۰ نفر از زندانی‌های غیر عمد استان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.

سلامی بیان کرد: اولین تشکل بانوان ایثارگر استان سمنان همزمان با آغاز هفته دفاع با عنوان الگوی سوم (نه شرقی نه غربی، زن ایرانی و اسلامی) فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای بازنمایی شجاعت، رشادت، روحیه و فرهنگ مجاهدت در راه خدا است و باید این ارزش‌ها با کمک رسانه‌ها نشر یابد.

او  یادآور شد: بیش از سه هزار برنامه در گرامیداشت دفاع مقدس در طول سال به دبیرخانه این اداره کل اعلام شد.

سلامی ابراز کرد: از مجموع سه‌هزار برنامه تدارک دیده شده استان سمنان در طول سال در زمینه دفاع مقدس، بیش از یک‌هزار برنامه مانند تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده دفاع مقدس تا دهه فجر، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس، تجلیل از ۱۵ نفر از فرماندهان دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: اولین کتاب به صورت مکتوب و صوتی به زبان سمنانی و چهار عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.