معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در طول سال تداوم یابد، گفت: تدوین برنامه یکساله گرامی داشت دفاع مقدس در استان صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس نباید محدود به یک هفته باشد، گفت: تداوم اجرای این برنامه‌ها در طول سال در دستور کار مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:۱۶۹ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود


او با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب بیان کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه به توسعه کشور باوجود فشار‌های خارجی و تحریم از دفاع مقدس و شرایط دشوار دوران جنگ تحمیلی جدا نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه شهدا و ایثارگران اسوه‌های عبور از شرایط دشوار جنگ تحمیلی بودند، ابراز کرد: الگوبرداری از این شخصیت‌های فرزانه، برای در گام اجرایی قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور ضروری است و درعین‌حال تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به‌عنوان یکی از برنامه‌های محوری و مهم این هفته دنبال می‌شود.

خجسته پور با اشاره به اینکه الگوبرداری از رویه‌های شهدا و ایثارگران نقش مؤثری برای رفع مشکلات جامعه و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند، اضافه کرد: برنامه یک‌ساله گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان تدوین شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه در ۳۱ شهریور با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب در رسانه ملی سخنرانی خواهد داشت، تصریح کرد: تکمیل زیرساخت‌ها برای پخش سخنان معظم له در فرمانداری‌های هشت گانه استان در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، خواستار توجه به تمامی اقشار و خانواده‌های شهدای دفاع مقدس استان شد و گفت: تجلیل از خانواده شهدای فرهیخته و عشایر که در مناطق محروم هستند، در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.