سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه فعالیت‌های اورژانس یکی از زیرمجموعه‌های حوزه سلامت

فرماندار کرمانشاه توسعه فعالیت‌های اورژانس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های حوزه سلامت را جزو اولویت‌های شهرستان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه توسعه فعالیت‌های اورژانس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های حوزه سلامت را جزو اولویت‌های شهرستان دانست و گفت : در راستای تحقق این هدف مهم در ۲ بزرگراه شرقی و غربی شهر کرمانشاه پایگاه اورژانس ایجاد می‌شود.

او گفت : برای ایجاد ۲ پایگاه جدید به دنبال جانمایی و اختصاص زمین مورد نیاز هستیم.

رنجبر افزود: به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی زمین مورد نیاز را معرفی و عملیات اجرایی این ۲ پایگاه را آغاز خواهیم کرد.

او توسعه مراکز اورژانس به خصوص در جاده‌های اصلی، فرعی و شهر کرمانشاه را از برنامه‌های شهرستان اعلام کرد و افزود: تقویت و توسعه پایگاه‌های اورژانس به تامین سلامت مردم و رفع مشکلات آن‌ها به خصوص در زمان حوادث و بحران‌ها کمک می‌کند.

او کاهش زمان رسیدن آمبولانس بر سر صحنه حادثه را نیز مهم دانست و ادامه داد: با افزایش تعداد پایگاه‌ها و به تبع امکانات و نیرو این زمان نیز کاهش می‌یابد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ها و رشادت‌های مجموعه کادر درمانی و اورژانس در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا زحمات و ایثارگری‌های مجموعه سلامت استان به خصوص تلاشگران اورژانس بیش از قبل شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.